Blog'mun ilk ödülü !


Sevgili Rosa y gris bu ödülü layık görmüş bloguma =)) Öteki bloguma ödüller geliyordu fakat bu bloguma ilk teşekkürler gerçekten :) Neyse öteki blogda cevapladıgım iiçin direk kopyalıyorum ;;;


3-Kendimizle ilgili 7 gerçek . 
-İzlediğim bir korku filmi yüzünden 1 hafta gece uyuyamadım .
-İçeceksiz ( özellikle milkshake ) yaşayamam
-Hergün 1 parçada olsa çikolata yerim
-Bu kadar stilten , modadan bahsederim ama beni hiç bakımlı ws. göremezsiniz ( evet gerçek :D ) 
-Bloga yazmaya vakit bulamıyorum bazen , zaman ayarlayıcısı saolsun sonradan geliyor postlarım :) 
-Şimdilik bu kadar aklıma gelmedi fazla :D 

Yine teşekkür ediyorum :) Mimliyceğim kişiler yok fazla ya :( O yüzden şimdilik böyle bırakıyorum yapmak isteyenler yapabilir :)



13 yorum:

  1. hayırlı olsun diyelim o zaman ....
    bloğuma beklerim tatlım...
    sevgiler
    chfashiontrend@blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. hımmm görürsün sen bu bloguna da ödül veriyim de gör işte.
    :))))

    YanıtlaSil
  3. This is so nice darling! What do u say about following each other?:X


    FashionSpot.ro

    YanıtlaSil
  4. love love love it
    xoxo the cookies
    share the feeling
    visit <3
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. tebrik ederim canım.Keşke benim blogumda kazansa böyle ödüller.Blogunu çok beğendim bu arada.Takipteyim.Sende takip edersen memnun olurum.Sevgiler...

    www.modayizbiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. I LOVE your blog...Great photos!Really enjoying your blog and am your newest follower. Please check mines out and follow me if you’d like =)

    YanıtlaSil
  7. Herkese çok teşekkürler hepinize tek tek ugruycaam .)

    YanıtlaSil
  8. blogunu çok beğendim. bende 14 yasındayım facebookun varsa link yollar mısın tanışmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana burdan ulaşabilirsin ;

      http://www.facebook.com/aysenur.cicek.10 :)

      Sil
  9. Blogunu çok beğendim.Takipteyim.Sende takip edersen memnun olurum.Sevgiler...

    www.modayizbiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. takipteyim ben de :)

    http://butikcakebybegum.blogspot.com/

    YanıtlaSil

 

Blogger news

Blogroll

About